„Warsztaty Design Thinking czyli jak tworzyć nowe usługi i produkty”
2016-11-13 14:50:22
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu organizowanym przez POSD Sp. z o.o.:
„Warsztaty Design Thinking czyli jak tworzyć nowe usługi i produkty”

Design Thinking (myślenie projektowe) - to badawcze podejście do rozwiązywania problemów.Łączy i utrzymuje w równowadze analityczne i kreatywne procesy myślowe. Jest skoncentrowane na potrzebach użytkownika nowej produktu czy usługi. Proces Design Thinking to kreatywna praca zespołowa skierowana na szybkie dostarczenie rozwiązania opartego na wartościach i korzyściach dla klienta.
 
Adresaci warsztatów
Warsztaty adresowane są do pracowników i mendżerów zajmujących się tworzeniem nowych produktów, usług oraz wprowadzaniem zmian organizacyjnych i innowacji społecznych, właściciele innowacyjnych firm i startup’ów, osób zajmujących się sprzedażą nowych produktów i usług.
 
 
Miejsce szkolenia: POSD Sp. z o.o., 35 - 326 Rzeszów ul. Rejtana 53
Termin szkolenia: 1-2 grudnia 2016 roku
Zakres czasowy: 2 dni, 16 godzin
Godziny: 8:30 – 16:30
Cena*: 1200 zł brutto
 (cena brutto = cena netto VAT zw.)
*)Cena obejmuje cały proces szkolenia, materiały szkoleniowe, i wydanie certyfikatu, ciepły posiłek i serwis kawowy
 
Cele warsztatów
- Zapoznanie uczestników z zasadami i etapami procesu Design Thinking.
- Zapoznanie uczestników z najlepszymi praktykami wprowadzania innowacji metodą Design     Thinking.
- Przygotowanie uczestników do wykorzystania wizualnego myślenia w pracy zespołowej.
- Zapoznanie uczestników z danymi metrycznymi stosowanymi w kulturze Web 2.0.
 
 Korzyści dla uczestników
Uczestnicy rozwiną umiejętności i wzmocnią postawy:
  • praktycznego stosowania metody Design Thinking,
  • myślenia wizualnego,
  • stosowania zasad myślenia projektowego w procesach tworzenia koncepcji nowych produktów i usług, przy wprowadzaniu zmian i innowacji społecznych w organizacji.
 
Zakres warsztatów
1. Sztuka innowacji – wprowadzenie do metody Design Thinking.
2. Rola badań w myśleniu projektowym.
3. Zrozumienia potrzeb użytkownika – projektowanie grupy docelowej i persony.
4. Wrażenia użytkownika (Customer Experience) i jego cyfrowe doświadczenia (User Experience).
5. Zasady pracy zespołu przy tworzeniu pomysłów i wyborze najlepszego rozwiązania.
6. Budowanie i testowanie prototypu.
7. Projektowanie innowacyjnych produktów, usług, zmian prowadzących do wzrostu, innowacji społecznych – analiza cech wspólnych i różnic.
8. Dane metryczne w myśleniu projektowym i kulturze Web 2.0.
 
Warsztaty będą prowadzone w formie interaktywnej. W trakcie wykorzystane zostaną m.in. metody takie, jak: mini-wykłady, prezentacje, case-study, ćwiczenia, burze mózgów, praca zespołowa.
 
Warsztaty poprowadzi:
Bożena Rumak – trener biznesu (IBD Business School, IES), coach (CFC Noble Manhattan Coaching), konsultant procesów biznesowych i zarządzania, certyfikowany project manager (IPMA, IES, The George Washington University - School of Business).
 
Termin zgłoszeń upływa dnia  29 listopada 2016.
Zgłoszenia prosimy składać na załączonym formularzu.

Formularz_zgloszeniowy

 

Czytano: 1139 razy
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
[zamknij]